Stress stress

Vi ska vara på Ladies Night halv åtta, jag har inte duschat, den tröjan jag ska ha på mig slängde jag precis in in i tvättmaskinen och vi har inte ätit än. Vad gör jag då.. Åh vi har en bit rådjurskött i kylen, några morötter, ett äpple och där är en halv flaska rött vin kvar sen i söndags, AHA! Jag gör en gryta som ska puttra i två timmar. Perfekt!

Dock blir det en annan gryta till middag för vi kan inte vänta två timmar på middagen. Så det blir en gryta med vildsvinskött, svamp och äpple. Ingen stress här inte haha

Så rödvinsgrytan får Mattias njuta av som matlåda för imorgon ska vi på gåsamiddag. Nu ska jag underhålla en liten uttråkad Jesper. Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0