Vill ha!

Sitter och surfar runt på lite möbelsidor, vill göra om här hemma och vill göra färdigt! Idag har jag iallafall tömt arbetsrummet på en massa flyttkartonger och jag har skruvat ihop en hylla som ska stå i förrådet. Ska väl bli lite ordning här så småningom.
 
De projekt jag har på gång nu är att arbetsrummet som varit fyllt av kartonger ska ställas i ordning. Där ska helst få plats två skrivbord och tv bokhyllor. Vill gärna ha en soffa eller fåtölj där inne också, och min crosstrainer hade jag tänkt ha där, och de garderoberna som fanns ursprungligen i lägenheten hade jag också tänkt ställa in där. Tror vi får bygga ut arbetsrummet rejält, eller så får jag göra om mina planer..
 
Sen så måste Jesper och Teos rum också fixas. Just nu sover Jesper inne hos oss och det kommer han fortsätta med ett tag tror jag, och när Teo är här så sover han på soffan. Det är väl mest det jag vill förändra, han behöver en riktig säng och vi behöver någonstans att göra av alla leksaker!
 
På lördag ska vi fira min födelsedag (fyller år imorgon) så jag måste städa hela lägenheten. Tänkte att jag skulle passa på att fota lite så jag kan visa er hur här ser ut och så jag kan berätta hur jag har tänkt mig att det ska bli.
Men så länge så bjuder jag på lite möbler som jag vill ha!
 
Den här tv-bänken vill jag ha!
Bra med lite förvaring men ändå dörrar som man kan stänga (och sätta barnlås på).
Från XXXLutz
 
Den här stolen vill jag ha i hallen.
Tror det blir snyggt tillsammans med en fin kudde eller filt som ger lite färg.
Från ILVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0