Underbara barn ♡

Usch vad jag är trött just nu! Jesper har sovit jättedåligt idag vilket så klart resulterar i en jättegnällig kille. I förmiddags sov han en timme och i eftermiddags 10 min, har brukar sova 2h på förmiddagen och 2h på eftermiddagen.. Ska iallafall gå och lägga mig så fort tvättmaskinen är klar, vilket jag hoppas är snart!
 
Men trots gnället så fick vi en jättemysig eftermiddag, Fanny och lilla Olivia kom på spontant besök så det blev fika på kladdkakemuffins med grädde (duktig jag är som bakat) och en massa kaffe. Alltid lika mysigt ♡
 
Våra underbara barn ♡
Jesper född i juni -12 och Olivia i maj -11, tänk så mycket som händer på ett år!
 
Imorgon blir det fika och bebismys hemma hos Sandra och lilla Elias, det är verkligen så härligt att vara mammaledig.
 
Fina Yoshi som inte alls förstår den här bebishysterin, fast lite bättre tycker han det är när Jesper kastar ner majskrokar till honom haha
 
En lite suddig bild från imorse då Jesper fortfarande va positiv ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lilla plutten! Längtar till lördag när vi ska få skämma bort honom...

Svar: Det gör nog han också ;)
Annie

2013-01-23 @ 08:40:37
Postat av: Mikxki

Härliga bilder :)

2013-01-23 @ 20:45:22
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: ellenojag

Åh ja det händer verkligen mkt på ett år, så liten Jesper ser ut i stora fåtöljen <3

2013-01-23 @ 23:33:20
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0