Köpstopp!

Som början på året så har jag gett mig själv köpstopp. I december så köpte vi ett nytt soffbord, vars en iphone 5, en tv till sovrummet och en till vardagsrummet, jag köpte en Nespressomaskin till Mattias i julklapp och han köpte en Marc by Marc Jacobs-klocka, en Lexingtonfilt och ett Thomas Sabo halsband till mig. Plus att vi köpte en j*kla massa julklappar till andra. Så nu är det STOPP!
 
Visst lockar reorna men samtidigt känns det skönt att ha bestämt sig för att inte köpa något onödigt. För mat och annat som vi behöver får vi självklart köpa. Men jag får väl inse att Jesper kanske inte behöver alla kläder jag köper..
 
Ja det ska bli spännande att se hur det går. Hittills så har jag varit och storhandlat mat (köpte bara sånt på min handlelista) också har jag faktiskt köpt ett stor gosedjurslejon från grannens son för 40kr haha. Jag har börjat planera för Jesper och Teos djungelrum och när jag såg att de skulle sälja lejonet på en loppissida på facebook så slog jag till. Känns som ett ganska okej impulköp ändå ;)
 
Denna fina filten fick jag av Mattias.
Eller av Jesper om man ska tro vad som stod på paketet, typiskt att han har ärvt mina dyra shoppingvanor..
 

Ska se ifall jag kan bli färdig till att fota några andra julklappar vi fått, så jag kan visa er. Ska iallafall visa er den superfina klockan jag fick av Mattias, älskar den!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Och skulle det vara så att Jesper mot förmodan behöver mera kläder handlar Faster med glädje det till honom. Bara att skicka önskemål...

2013-01-09 @ 06:26:30
Postat av: ellenojag

Gud vilken fin filt, han e duktig din son ;)

ja, lite stolt är jag allt 10 år!!! ingen dans på rosor alltid ;)

2013-01-09 @ 22:41:50
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0