Jesper önskar sig...

Om någon vill köpa något till Jesper i julklapp så har han precis varit inne på Pomp De Luxs hemsida och pekat ut vad han vill ha. De har 25% rabatt just nu så det är bara att gå in på deras sida och klicka hem lite, han har storlek 86 ;)
 
Han vill ha både byxorna och tröjan
Byxorna finns här och tröjan här
 
Han vill även ha den här tröjan, som finns här
 
Och den här, som finns här :)
 
Själv har jag lite köp-stopp när det gäller kläder til Jesper, har bestämt att jag ska uppdatera min egen garderob lite istället. Den är i större behov av det än Jespers! Det enda som jag behöver köpa till Jesper är en overall till eftersom den jag beställde från Alx and Alexa va förliten och den är slut i storleken större. Skit också för den va så himla fin, så om någon behöver en Levis overall i storlek 18 månader så har jag en till salu ;) Har inte hunnit skicka tillbaka den än. Iallafall måste jag leta upp en annan, men det är ingen panik än :) Och sen behöver han något att ha på sig på de olika julfiranden vi är bjudna till.
 
Samma gäller till mig, jag har ingen vinterjacka och jag har inget att ha på mig till jul.. Så ni får ha en trevlig kväll för nu ska jag ut och surfa bland webshoparna haha

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Nej vad synd att den var förliten, så sjukt fin!
det låter som du måste komma in på jobbet en dag <3

2013-12-03 @ 23:00:42
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0