Tvätta, städa och packa

Så roligt har jag det ikväll. Håller på att tvätta så att jag ska kunna packa, borde ha tvättat för några dagar sedan eftersom jag måste ha packat färdigt till imorgonbittti. För imorgon direkt efter jobb så kör vi hem till Fanny, Patrik och lilla Olivia och äter middag och sen kör vi fem upp till Stockholm och är där över helgen.

Vi ska bo hos Fannys syster och sambo så det ska bli jättekul att träffa dem igen. Så vi får väl se vad vi hittar på där. Jag hörde någonting om grillning iallafall och det låter inte helt fel, vi har inte hunnit grilla än i år. På lördagen på dagen så kanske det blir lite sightseeing i Stockholm centrum, vi hann inte med det förra gången vi var uppe, och jag har ju inte varit i Stockholm på riktigt sen jag var 2 år. Jo jag har ju varit i själva staden några gånger, men inte riktigt besökt själva staden utan då har det varit någon mässa eller liknande. Så det ska bli riktigt kul!

På söndagen ska vi träffa Teo (Mattias son) och det ska också bli riktigt kul, tyvärr så träffar vi inte honom så ofta eftersom det ändå är en bit mellan Svedala och Stockholm. Men man får se till att ta vara på tiden när man väl ses!


Bild från när vi var uppe och hälsade på i januari.
Tycker ni att de är lika?
De är lika spexiga och dåliga på att sitta still iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0