Jobbig dag

Usch usch usch! Idag har allting känts jättejobbigt. Jag har varit trött, hungrig och darrig hela dagen fastän jag sovit och ätit normalt. Det känns som att magen väger 15kg minst, jag lovar att bebisen gått upp iallafall 5kg bara idag!

Först var det segt på jobb, bara kunder som klagade eller hade konstiga frågor som jag inte kunde svara på. Sen slänga i sig en gyrostallrik med pommes och en cola till det (berätta inte för min barnmorska!!). Maten gjorde så att jag kände mig uppsvullen och illamående, vilket kändes ganska jobbigt när jag sen satt i 2,5h på SORK:s årsmöte. Som var ännu segare än hela dagen hade varit på jobb.. Nä usch nu får jag sluta klaga.

Något positivt (förhoppningsvis) är att jag har beställt två par byxor till Mattias på Campadre idag. Han vägrar ju åka och köpa nya kläder, men han behöver verkligen nya byxor så då får jag ju köpa dem själv. Så jag hoppas verkligen att de passar och att han gillar dem. Han har inte ens sett hur de ser ut än, så det får han kolla på bloggen hehe.

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0