Fler bilder

Snodde Mattias mobil och skickade över lite bilder till mig själv.
 
Hittade en bild på mig själv, tagen bara några dagar innan pluttisen föddes.
Magen ser verkligen ut som en badboll.
 
Hittade ännu en bild på mig när jag håller i mitt lilla hjärta. På den bilden är han tre dagar gammal.
(Eftersom vi fick panikpacka BB-väskan kl 6 på morgonen så fick jag inte med mig så mycket kläder, så de första dagarna gick jag runt i Mattias stora tröja och mjukisbyxor haha)
 
Mattias hade även fotat när vi va på besök hos mormor och morfar (mina föräldrar alltså).
Deras hund va väldigt nyfiken på den lilla nykomligen, eller nä.. Han va väldigt noga med att berätta för sin husse att han minsann inte fick glömma bort honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0