Juldagen

På juldagen så fortsatte julfirandet..
 
Klockan 13 skulle vi vara hos Mattias syster för att fira med Mattias familj. Väl där blev det julmat och sen delades julklapparna ut. Efter all mat och en massa prat så packade vi in oss i bilen igen, körde hem och hämtade Yoshi, köttbullarna och sillen som jag lagt in några dagar tidigare. Sen körde vi hem till mina föräldrar för lite knyt-julbord. Jag och Sara la in vars en sill och vi tog med köttbullar och Sara hemmagjord snaps, och sen fixade mamma resten. Inte riktigt jämt fördelat..
 
Här kommer lite bilder.
 
Jag och Jesper hemma hos Mattias syster
 
Min fina Mattias ♡
Det är jobbigt att fira jul
 
Farbror Joakim och Jesper
 
När vi åkte hem från mina föräldrar på julafton så fick vi inte plats med alla Jespers julklappar i bilen (!!) så gåstolen och pulkan fick vi ta med hem på juldagen.
 
Zeke ville pussas
 
Jesper i sitt vrålåk som han fick av sin mormor och morfar
 
Till och med när han bytt till pyjamas så vill han tvunget köra lite..
 
Även på annandagen så tog han sig en runda.
Synd bara att han inte når ner till golvet så han kommer ingenstans. Men som tur är så kan man göra om den till en gunga. Så han får gunga tills benen växt till sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0