Gräsänka...

Mattias va tvungen att köra till serverhallen eftersom en server klyddar, som vanligt.. Så jag sitter hemma själv, eller ja själv är jag ju inte men Jesper och Yoshi sover. Och vad gör man när man sitter hemma själv, jo kollar webshopar såklart! Hittar massa fint jag vill ha, största habegäret är just nu en ny barnvagn, Bugaboo Buffalo!!! Ska flytta in hos oss i mars, har övertalat Mattias och jag är överlycklig. Hoppas nu bara den lever upp till alla mina förväntningar :D
 
Här är lite annat som jag vill ha, bara drömmer om att Mattias ska komma hem en dag och överraska mig med att han har köpt allt på min Odd Molly-önskelista hehe
 
Brukar inte gilla oranget, men denna tröjan är ju jättefin!
 
Vet inte vad det är med mig och orange just nu?! Men vill ha denna med!
 
Ååh vill ha denna plus lite vår nu!
 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Underbara Odd Molly!!
så nu är sugen på det nya Buggan ;) har inte kollat så mkt & läst om den, men är den inte väldigt lik Donkeyn när man har den i enkelläge? förrutom att den inte har varukorg och det nya smarta "bärhandtaget" som kan kan tå åt sidan när man ska plocka upp och ner barnet!

2013-02-09 @ 09:47:20
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0