Skämmer bort mig själv

Ja ibland måste man ju får skämma bort sig själv. Har knappt köpt några kläder alls till mig själv de senaste 9 månaderna, varför skulle jag?! Inget hade ju ändå passat. Så nu när kroppen börjar bli "normal" igen så är det kul att kolla kläder. Jag har 2-3 kilo kvar till den vikt jag hade innan jag blev gravid. Längtar tills jag kan börja träna, är väldigt trött på att ha en rygg som värker och kondition som en 80 åring. Men ja, nu va det inte det vi pratade om.. Shopping va det ju..
 
Jag fick ett mail om att Odd Molly hade stor rea i sin shop. Så jag skämde bort mig själv med två plagg som jag kollat på flera gånger tidigare men varit för snål för att köpa (och för tjock hehe).
 
275kr istället för 549kr
 
850kr istället 1699kr
Riktiga fynd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0