Bebisbok

Jag har letat och letat men jag hittar ingen bebisbok som jag gillar (bebisbok, typ "Mitt första år" eller liknande). Så därför bestämde jag och Mattias att vi ska typ scrappa ihop ett eget. Vilket lär bli väldigt spännande eftersom vi aldrig scrap bookat (eller vad det heter). Men det ska alltså bli ungefär som ett fotoalbum men med massa text, så att man får med de vanliga delarna som vikt, längd, armbandet från bb osv. Tror och hoppas att det kommer bli riktigt bra! Så nu ska jag bara hitta ett bra album att skriva i, får kolla på bokia och liknande.
 
En idé till albumet är att vi ska sätta in bilder på de presenter som Jesper fick när han föddes. Så idag har han fått posa iförd en present som vi fick från vår granne Lena och hennes hund Valle. Yoshi och Valle är kompisar och brukar leka tillsammans, så självklart fick Jesper en body med tassavtryck..
 
Det va minsann inte så lätt att få honom att posa ordentligt, han tröttnade ganska fort på mitt fotograferande ;)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Spännande och kul att göra en egen! Själv hittade jag en på Adlibris som jag gillade.. :-)

2012-07-15 @ 16:57:57
URL: http://Carolinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0