Nytt till Jesper på väg hem

Va precis inne på alexandalexa.com och klickade hem något nytt till Jesper.
 
 
Ett par coola jeans shorts från Levi's
Och ett par Nike free 5.0, de kommer han springa bra i hela våren. Tänkte först köpa ett par Converse, men jag vet hur ont jag får i mina fötter när jag går förlänge i Converse. De har ju helt platt sula, inte bra för foten. Är Converse till barn likadana? Någon som testat och vet? Blir nog ett par Converse också sen, han behöver ju inte springa runt med dem en hel dag ;)
 
Om ni beställer på alexandalexa.com idag (10 mars) och anger koden SWEETSHIP så bjuder de på frakten :)
 

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Grymma Nike skor!!!
jo converse till kidsen är exakt lika platta tyvärr, la i en "uppbyggnadssula" när Ellen var liten, blev lite bättre! Men är nog inga skor man "bor i en hel sommar" men snygga är dem! vi kör en kombo, converse ibland och riktiga sneakers!

2014-03-24 @ 20:30:48
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0