Några bilder från vår dag


Som vanligt börjar vi dagen med frukost, idag blev det chiapudding för mamman och gröt för barnet 😊


Medan jag vek tvätt så lekte Jesper så fint på sitt rum.. Trodde jag! 
 Han plundrade skötbordet och hällde ut en hel flaska babyolja på golvet, plus en massa puder och några blöjor. Jag glömde nämligen att jag ställt ut skötbordet i hallen för att jag skulle städa under badkaret..


Till lunch blev det fiskgryta med kokosmjölk, linser, potatis, curry, torsk mm. Mums! Jesper åt två portioner så det va verkligen gott betyg.


"Mums! Mamma är bäst på att laga mat" ;)


Trodde jag.. 
Efter lunchen körde vi till Lund och medan Jesper va på simskolan med Mattias så gick jag och fick ansiktsbehandling (födelsedagspresent från min underbara syster). Efter simning och behandling körde vi hem till Mattias mamma, och hon klådde min fiskgryta genom att först bjuda på kalops och sen glasstrut. Nu ligger farmor högt på favvo-listan haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0