Poppis moster

Lille-moster (min lillasyster) brukar inte va superpoppis hos Jesper, inte för att hon är taskig mot honom men helt enkelt för att hon inte är så intresserad av honom och han är därför inte heller så intresserad av henne.. Men idag fann de två varandre en stund. Ronja stod och skar äpple till en paj vi höll på att baka och jag gjorde pajdegen samtidigt som jag försökte stoppa Jesper från att attackera trappan. Så då sa jag till Ronja att ge Jesper en bit äpple så att han skulle bli sysselsatt, sen såg de ut så här:
 
Sjukt poppis blev hon och hon tyckte nog det va ganska kul också, i vanliga fall så vet hon inte hur hon ska underhålla och prata med honom men nu fann hon ett sätt haha
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tänk va lite äpple kan göra :)
Dessutom så blev pajen väldigt god.

2013-09-02 @ 11:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0