Klick klick!

Tänkte att jag skulle visa er mina senaste shoppingfynd. Den senaste veckan har jag hunnit klicka hem saker både på next och på Alex and Alexa. På den förstnämda köpte jag en onepiece till Jesper som han ska ha när vi fotar till årets julkort också köpte jag en liten julklapp till Mattias. Som inte är från mig eftersom vi inte ska köpa julklappar till varandra (vi har bestämt att vi ska åka på en weekend tillsammans istället), så det va alltså Jesper som klickade. Det är aldrig förtidigt att lära sig internetshoppa! Jag kan såklart inte blogga Mattias present eftersom han är inne och läser min blogg en gång i månaden och han kan ju råka klicka sig in innan jul haha. Och Jespers onepiece får ni inte se förrän jag visar er julkortet.
 
Men shoppingen från Alex and Alexa kan jag visa er, en del iallafall. Jag klickade hem en del julklappar, jag satsar på att va färdig med julklapparna innan december börjar så att vi kan mysa och fika oss igenom hela december utan att känna någon stress över julklapparna. Även om jag vet att vi inte kommer kunna låta bli att köpa något i december, men förhoppningsvis slipper vi stressen iallafall..
 
                    
 
En barndomskompis till Mattias har fått tvillingar och det kräver förståss presenter!
Eftersom jag är säker på att de inte läser min blogg så kan jag visa er vad vi köpt för något, vars ett gulligt litet kit med body, tossor och mössa ska de få ♡
 
 
Jag klickade även hem en overall till Jesper, så nu behöver han bara nån mössa, några vantar och halskragar sen tror jag han är redo för vintern!
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh! Nu vill jag ha ett inlägg om den sidan! Har spanat in en hel del gånger där men är så himla pjåkig när det kommer till att beställa från "nya" sidor. Berätta gärna om du vill!:-)
Kram

2013-11-25 @ 00:10:05
URL: http://aochmflyttarin.se
Postat av: ellenojag

Jessper har ju ju lätt södra skånes bästa vintergarderob, sjukt rutinerat av dig!! <3

2013-11-27 @ 12:35:08
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0