Kärleken till Carbonara ♡

Carbonara är min absoluta favoriträtt, som mest har jag ätit det fyra gånger på en vecka.. I söndags blev det Carbonara till middag, tyvärr är det väl inte så passande som mat till Jesper, fet och salt bacon, fettet från äggulorna, grädde och sen en massa pasta, så det är väl egentligen inte nyttigt för någon haha
 
Så gott!
Och som tur är så är Mattias grym på att laga det, perfekt för mig!
 
 

Jesper hade redan ätit men fick ändå en tallrik med lite mat och han gillar det
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det finns nästan inget som är smaskigt gott som är nyttigt ;)
Du får göra som jag gör, det är GI. Gott innehåll. Då låter det bättre.

2013-11-05 @ 11:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0