Nytt till hemmet

Ja som ni vet så har jag ju köpstopp.. Men man får ju kolla!
 
Detta hade jag kunnat tänka mig till vårt hem:
 
Vi behöver krokar i hallen eftersom Teo inte når upp att hänga sin jacka på hatthängaren. Tyckte detta va både ett roligt och snyggt allternativ. Det är alltså en väggbild och sen sätter man upp krokar på väggen så det ser ut som man hänger kläderna på trädets grenar.
 
Vi kör på en lite romantisk stil i sovrummet, och vi ska ju måla om rummet snart (hoppas det blir snart iallafall). Vi ska måla det vitt och visst hade det varit fint att sätta upp denna väggtexten i sovrummet?!
Vi har en av köksstolarna stående i sovrummet så man har nåtgot att hänga kläder på, hade varit mycket snyggare med denna stolen. Tror dock inte att Mattias hade gillat denna stolen, han vill köra marint och stjärnor ala Lexington även i sovrummet. Men icke, det är jag som bestämmer! ;)
 
Alltihop hittade jag otippat nog på ellos.se. Har aldrig riktigt kopplat ihop dem med inredning, men de hade mycket snyggt!

Kommentarer
Postat av: ellenojag

Åh vad snyggt det var med klädhängaren så där, smart! Hade jag också kunnat tänka mig, om/när vi flyttar till lite större!
Ja visst är det tur att de bra dagarna är betydlgit fler än gnälldagarna!!!
Johanns man fick jobb i Brasilien!!
KRAM

2013-01-16 @ 22:07:59
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Hanna F

Hej!
Vilket snyggt träd!! Får jag fråga var det kommer ifrån?
Mvh Hanna F

Svar: Hej! Jag köpte det på ellos :) Tror det är märket Ferm living. Med vänlig hälsning, Annie
Annie

2013-10-20 @ 21:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0