Dålig med kameran

Måste bli bättre med kameran! I onsdags vfikade jag och Jesper med två vänner från grundskolan, och jag glömde kameran.. Tradigt när den ena bor i Oslo och det var första gången hon träffade Jesper. I torsdags va en gammal jobbarkompis till mig på middag hos oss och hör och häpnad, jag tog TVÅ bilder ;) Sen på fredagen bjöd jag hem hela mammagruppen från BVC på fika och jag tog... noll bilder. Bättring!
 
Therese kom på middag, och när det va dags för pyjamas för Jesper så fick Therese välja pyjamas.
Kunde nästan räkna ut att hon skulle välja tigerpyjamasen med tillhörande mössa ;)

Kommentarer
Postat av: maya lundberg

Hej, nu är tävlingen slut så kika in om du vann. Du kan även delta i min nya tävling där du kan vinna ett present på 300 kr:)

2013-01-22 @ 15:44:54
URL: http://mayaalundberg.blogg.se
Postat av: Olympia Thurfjell

Vilken söt bild.
Kika gärna in hos mig.
KRam

2013-01-22 @ 21:22:27
URL: http://lympan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0