Billig shopping

Ska ju som ni vet inte shoppa något denna månaden, MEN.. nu råkar det vara så att jag hittade ett presentkort på blingo.se som gäller fram till den 15 januari 2013. Dumt att inte utnyttja det ju!
 
Så presentkortet + 65kr gav mig detta:
 
En fin filt. Den är lite tunnare så det är perfekt när Jesper somnar hemma hos någon annan eftersom han blir så varm när han sover. Hemma sover han i bara body eller i blöja, inte alltid så lätt hemma hos någon annan eller på en restaurang ju ;)
 
En bra basklänning i snygg färg, passar perfekt med en lång kofta :D
 
En body i storlek 74. Behövs verkligen! Vi har ungefär 5 plagg i strl 74 för när jag handlade innan han föddes så köpte jag inte större än storlek 68. Det kändes ju aå avlägses, men nu är vi ju snart där för jag har snart sorterat ut allt i storlek 62!
 

Kommentarer
Postat av: Faster

Perfekt att veta! Nu när alla barnen är firade har jag tid att skämma bort min lilla plutt istället ;-)

2013-01-13 @ 00:53:34
Postat av: Maya Lundberg

Hej, nu har jag en tävling där du har chansen att vinna ett eget designat iphoneskal.

Kram på dig!:)

2013-01-13 @ 15:40:45
URL: http://mayaalundberg.blogg.se
Postat av: Barnmodebloggen - En blogg om barnmode och mammaliv

Åh älskar blingo. Är väldigt sugen på att klick hem en bunt kläder till barnen :)

2013-01-14 @ 22:27:01
URL: http://barnmodebloggen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0