På gång

Ja nu har jag påbörjat förberedelserna.. Täcket, kudden och lakanen är tvättade, även alla kräkhanddukar är tvättade. Jag har precis sorterat upp pluttens alla kläder efter hur de ska tvättas, och nu är den första maskinen med kläder igång. Ser fram emot att hänga upp de pyttesmå kläderna på tork och sen vika dem och lägga dem i pluttens egna låda.


Här är en del av kläderna innan jag sorterat dem i högar

Jag tycker det är jättesvårt att veta hur mycket kläder man behöver; men jag tror att vi har så att vi klarar oss nu iallafall. Sen vet man ju aldrig, om vi får en riktig kräkis så kanske jag får skicka Mattias att köpa fler bodys sen ;)


Som vanligt så hjälper Yoshi till på sitt eget sätt ;)

Kommentarer
Postat av: emelie miche

du kommer nog knappt behöva några kläder alls till bebis i början, det är ett sommarbarn och de blir varma, så lägg i blöja i vagnen så kommer han vara glad! förstår att du kommer vilja klä honom i kläder när han är liten men så länge du är varm så är han varm ;) svalt är skönt för bebis!

2012-05-23 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0