Babyshower

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, har helt enkelt inte orkat. När jag kommer hem från jobb så är jag så trött så att jag bara äter och sover (typ). Börjar fundera på att gå ner i arbetstid, heltid börjar kännas jobbigt, det är ju trots allt mindre än 6 veckor kvar nu!

Men tillbaka till rubriken... I söndags skulle vi ha en reporter från en biltidning på besök, vi skulle va på jobb kl ett men jag kände inte för det så när Mattias kom hem för att hämta mig (han va på jobb tidigare för att förbereda) så gick jag runt i mjukiskläder och jag hade inte gått och duschat. Jag skippar sa jag, men Mattias lät helt desperat "Du måste följa med, snälla jag klarar det inte utan dig". Det är nog första gången han sagt snälla så jag blev helt chockad och tänkte att han måste ju vara jättenervös inför reportaget. Så det va bara att hoppa in i duschen och sen byta om. När vi kom fram till jobb så va min syster där, "kom jag ska visa dig någonting". Jaja då...

Gissa om jag blev överraskad när jag kom in i mina föräldrars hus, där hade de fixat en jättefin babyshower för mig (och vår lilla bebis). Jag hade ingen kamera med mig eftersom jag trodde att jag bara skulle till jobb, men jag har fått några bilder av Mattias syster. Och senare så ska jag fota de fina presenterna jag fick så att ni får se dem med.


Så här fint var det pyntat på bordet

 

Mamma och Ronja (lillasyster) hade gjort en fin blöjtårta :)

 

Min plats

 

Allt i blått för vår lilla kille :)

 

Även kakorna var blåa

 

Smarrig tårta

 

En av presenterna var en fin blombukett, gjord av två bodys och fem par strumpor :D

 

Det va en jättefin och mysig babyshower, med både god mat och goda kakor. Ska visa presenterna sen och jag ska även visa haklapparna. Alla som var på babyshowern fick nämligen göra en haklapp till vår lilla plutt :)


Kommentarer
Postat av: ellenojag

sååå fint de gjort åt dig!!!

2012-05-17 @ 21:14:02
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0