Vårstädning

Fick plötsligt ett städryck så jag har påbörjat städning och om-möblering samtidigt här hemma. Så här är lugnt sagt rörigt just nu. Man ska ju inte flytta möbler och sånt när man är gravid, tänker ni kanske nu. Men det är inte jobbigt alls, jag har kommit på bästa sättet att möblera om på. Man lutar sig bara mot den möbeln som man vill flytta, så flyttar den ju sig. Perfekt! Jag passar även på att sortera och rensa ut lite, man behöver ju faktiskt inte spara allting och man behöver ju inte ha allt framme. Jag har t.ex. plockat undan alla våra vhs:er, vi har ju inte ens en vhs-spelare. Jag har även plockat ner vår stereo med högtalare i en låda. Vi lyssnar alltid på musik på datorn eller tvn med surroundet. Men jag tänker ju inte kasta den, den är bara lite onödig när vi ändå bara har ett rum (har kombinerat kök och vardagsrum) som vi lyssnar på musik i. Vi behöver ingen stereo i sovrummet eller på toan. Men i framtiden så kanske.. Ja alltså inte på toan.

Hoppas bara jag hinner bli klar innan Mattias kommer hem... Annars svimmar han väl när han kommer in genom dörren. Ska ta en bild med mobilen och lägga upp så ni får se hur det ser ut nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0