Kär i Lexington

När vi var på Sova i tisdags så var där en säng som var helt bäddad i Lexongton, och jag blev kär!



Jag hittade massor som jag vill ha. Synd bara att det kostar så himla mycket.


Det här överkastet vill jag ha, men det kostar 2995kr, någon som har sett  något liknande någonstans?


Jag vill även ha den här fina filten, men 1295kr känns lite väl mycket för en filt. Vi har ju ganska många handdukar från Lexington, jag får väl nöja mig med det så länge.

Jag känner för att göra om lite här hemma, men samtidigt känns det inte riktigt lönt eftersom vi letar efter någon annanstans att bo. Tvåan som vi har nu är ju visserligen en ganska stor tvåa (70kvm) men ett extra rum hade ju inte skadat. Jag vill ju inreda ett bebisrum :) Det är väl inte jätteakut med ett större boende, det tar ju ett tag innan bebisen behöver ett eget rum. Men vi letar iallafall efter ett radhus med trädgård, vi har ju vant oss vid en liten trädgård nu. Jätteskönt att bara kunna släppa ut Yoshi där när han är stirrig och man håller på att laga mat eller liknande. Sen får vi se var det blir, om vi stannar i Svedala eller om vi flyttar en bit. Jag är inne ganska mycket på Lund eller Lomma, men vi får väl se...

Kommentarer
Postat av: m

Det finns beigt med stjärnor hos ellos. Hoppas det kan falla dig i smaken.

2012-03-25 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0