Bilder

Har precis laddat över bilder ifrån kameran. Så jag tänkte bjuda på lite bilder ifrån Jespers första tid :)
 
Stolt pappa med liten Jesper.
Han föddes 13.15 så på denna bilden är han ungefär 6.5h
 
Lille plutten tre dagar gammal
 
Fina blommor vi fick på BB av Mattias familj :D
 
När jag förde över bilderna från kameran så upptäckte jag att det inte fanns så många bilder på mig och Jesper tillsammans. Det är denna och sen de som Mattias tog direkt efter förlossningen. Måste verkligen bli bättre på att fastna på bild..
 
Det finns däremot mängder av fina bilder på Mattias och Jesper. Tycker denna bilden är jättefin!
Bevis på att det mest är jag som fotograferar ;)

Kommentarer
Postat av: Therese

Han är så fin gumman! Vi får träffas snart, var allt för längesen! :)

2012-06-30 @ 10:35:35
Postat av: ellenojag

Ja det var ett underbart besked igår <3
var har du förresten hittat den fina ljusblåa teddypläden? vi har i beigea här hemma, och letar och letar efter en blå till Hugo, men hittar så klart bara ljusrosa ;)

2012-07-03 @ 12:03:54
URL: http://ellenojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0