Härliga sommar

I söndags var Mattias iväg och hjälpte sin bror Joakim med hans trädgård. Jag hade planerat att vara hemma och storstäda lägenheten, men det va ju strålande sol så jag ville verkligen inte sitta inne! Så jag ringde mamma och frågade om hon kunde hämta mig, Jesper och Yoshi så vi kunde komma ut på landet och få lite frisk luft ;)
 
Det kunde hon, så det blev massa kvalitetstid för mig och mamma. Härligt! för det va väldigt längesedan nu. Efter nån timme så kom Mattias och Joakim och då blev det fika först med frallor och sen rabarberpaj med glass.
 
Fikan avnjöts under den stora lönnen. Supermysigt!
Nu längtar jag ännu mer tills vi har ett eget hus och en egen trädgård.
 
Yoshi simmade runt i dammen en lååång stund.
Men sen var jag tvungen att ha honom bunden, annars satte han fart rakt ner i dammen igen.
 
Jesper sov gott i vagnen
 
Kvällen avslutades med att vi blev bjudna på grillat. En riktigt härlig sommardag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0