Julafton

Vi firade julafton hos mina föräldrar. Det blev Kalle Anka, trerättersmiddag, julklappar, prat, spel mm precis som det brukar vara på julen. Här kommer en bildbomb från vår julafton.
 
Jag och två av mina tre syskon, storasyster Sara och lillebror Carl.
 
Mattias och jag
 
Puss Puss under misteln ♡
 
Carl och Yoshi, båda två med fluga
 
Även de pussades under misteln ;)
 
Mitt tredje syskon, lillasyster Ronja
Lite suddig bild men hon är svår att få med på bild
 
Förrätt; Västerbottenpaj med purjosallad och kräftor
 
Så här brukar det se ut när vi äter i vår lilla familj ;)
 
Missade att få foto på varmrätten, men det va ju kalkon precis som det brukara vara.
Och till efterrätt blev det kanel-creme brulée.
 
Jesper fick Havregröt med smak av hallon och banan och med lite päronpure till.
Nästan lika gott som de vi fick ;)
 
Bus med Saras sambo Kristoffer
 
Wooooow så mycket snöre
 
 
 
Somnade efter att två paket va utdelade, så då fick han mysa hos min gudfar Lars
 
Pigg och vaken igen efter 20 minuter
 
Sen blev det dags julklappsspelet, och det bjöd ju på en del skratt
 
Kvällen avslutades som vanligt med att alla ska "leka" med sina nya saker.
Vissa spelade spelet Hundraåringen medans andra...
 
..testade det nya jägarspelet
 
Avslutar med en bild på mammas tomteland.
 
Denna julen va nog den bästa julen någonsin, för det va ju den första julen vi fick fira med vår lilla Jesper ♡

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vilket härligt bildregn!

sv; ja liam har aldrig haft feber tidigare under sina snart 14 månader i livet, bortsett från när han fick första vaccinationssprutan. sen har han varit förkyld lite då och då och haft lite hosta. men inte mer än så. men självklart skulle han bli sjuk till julen :( så typiskt

2012-12-27 @ 13:25:47
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0