Inte igen..

Idag va det andra gången vi missade ett BVC-besök för att jag kollat fel på tiden. Vi trodde vi skulle vara där 14.45, så en timme innan så började jag packa iordning skötväskan och tänkte att jag skulle ge Jesper mat och sen skulle vi gå så att vi hade gott om tid. Så när jag skulle packa ner hans bok där de skriver in vikt, längd och sådant, så skulle jag bara dubbelkolla vilken dag han ska bli vaccinerad. Då ser jag att vi skulle va på BVC 13.45 idag, alltså va vi redan 2 min sena då. Så jag fick ringa och boka om tiden, det tar ju nästan 30 min att gå dit. Så vi ska dit på måndag istället, typiskt jag som ville veta hur mycket han gått upp.
 
Jaja, istället så gick vi till Kaffe & sånt och fikade med Sara :)
 
Min fina syster Sara och lilla Jesper ♡
 
Ska bli skönt att komma igång med lite träning snart, det behövs efter alla dessa fikor. Jag ska gå på Mamma Barn Gympa på Rehab här i Svedala, skönt att ha det nära. Ska bli kul att träffa lite andra mammor där, jag känner ju inte så många nyblivna mammor. Det va bara två platser kvar så förhoppningsvis blir vi full grupp :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Naaw det är ni som är fina!
Vad snäll och lugn han såg ut på den bilden, tur du lyckades få en bild när han inte skrek på mig!
lilla mys-jeppan! <3

2012-08-24 @ 15:52:45
URL: http://holmaja.wordpress.com
Postat av: Anonym

Det ser ut att ha blivit en mysig fika istället!

2012-08-25 @ 12:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0