Klänning... check!

Nu har jag fixat klänning till Ronjas student (som iofs inte är förrän i juni, men det är bra att vara förberedd).


Den här fina klänningen blir det, får ju verkligen hoppas att den kommer passa i juni. Men den har gummiband i ryggen så den går ju att töja ut en bit. Testade den här hemma en stund idag och den passar väldigt fint med lilla kulmagen :)


Ett par ballerina i någon matchande färg, lockigt hår med en inbakad fläta i luggen och några fina smycken så tror jag att jag har outfiten färdig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud så långt har jag inte ens tänkt...

Var har du hittat klänningen?

Puss

2012-04-13 @ 20:49:41
URL: http://februari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0