Hemma igen

Ja nu är vi hemma från Stockholm igen. Vi kom hem vid halv ett inatt och då stupa jag direkt i säng, var så himla trött efter helgen. Jag har ju blivit van vid att ta en lite powernap efter maten så att jag kan vara uppe till elva, men nått sånt blev det ju inte alls i helgen. Men det har ändå varit ganska lugnt, vi valde faktiskt hämtmat och Slumdog millionaire i lördagskväll istället för att sticka på fest med de andra. Efter att ha gått i Stockholm hela dagen så var jag helt slut i både ryggen och benen.

Jag har försökt mobilblogga flera gånger i helgen men blogg.se-appen ville inte fungera som den skulle. Det gick inte att blogga några bilder så då tyckte jag att jag lika gärna kunde strunta i att blogga.

På söndagen hämtade vi upp teo efter hans träning och sen åkte vi till Naturhistoriska museet, jag hade aldrig varit där så det va kul. Och Teo verkade uppskatta det väldigt mycket, allra mest Dinosauriefilmen i 3D. Tyvärr missade jag den eftersom jag råkade somna efter bara fem minuter ;) Men ingen fara, Teo kunde berätta precis vad som hänt :)

Idag har jag varit hemma hela dagen, först på förmiddagen var jag på MVC och gjorde sockerbelastningsprovet eller vad det heter, kollade ifall jag hade anlag till graviditetsdiabetes alltså. Men det hade jag inte och allt annat såg bra ut också, blodtrycket va lite lågt som vanligt bara. Bebisens hjärta slog bra och nu kunde hon känna hur han ligger, hon trodde att han hade börjat flytta sig med huvudet neråt för att lägga sig tillrätta. Shit, redan! Går in i vecka 29:e idag och det känns som att tiden har gått så himla snabbt, kan knappt fatta det.

Efter besöket på MVC så gick jag hem, och eftersom jag hade varit fastande så fick jag så klart blodsockerfall så jag blev helt darrig och svimfärdig. Så därför har jag bara vilat hela eftermiddagen, passade på att ta igen lite sömn ;) Men nu är jag äntligen vaken haha och sitter och kollar på babyshop.se. Jag är ute efter en lättare vindoverall som man kan ta på bebisen typ när man går mellan lägenheten och bilen eller ska vara ute en kort stund och han inte ligger nerbäddad i vagnen. Hittills har jag fastnat för de här två, vad tycker ni?




Båda två är från Mini Rodini.
Tycker det är bra att man kan ta av luvan, den ligger ju mest som en knöl i nacken annars.
(Bilder från babyshop.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

De var fina båda, min favorit är den blåa! Fleece är också varm och skönt, följer kroppen bättre. Två blixtlåsar är superpraktiskt!

2012-04-03 @ 07:51:51
Postat av: Faster

Jag glömde ju skriva vem jag var ;-)

2012-04-03 @ 07:52:36
Postat av: Faster

Inga nya bilder på Teo? Gillade han presenterna? Vad tränar han?

2012-04-03 @ 07:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0