Beställning från Babyshop.se

Fick ett sms från babyshop med en kod som gav 15%, lika bra att passa på ju ;)


Rådfrågade Mattias och vi bestämde oss för att det fick bli overallen i jeanstyg.
Från Mini Rodini


En gullig body med smidig uppknäppning, man slipper dra den över huvudet på den lilla bebisen :)
Från Kik Kid



Ett par gulliga strumpor ifrån Lundemyr of Sweden


Eftersom vi hade rabatt så passade vi även på att köpa babyskyddet nu.
Jag vet att det kanske hade varit smartare ekonomiskt att köpa en på blocket. Men när vi köper en barnvagn för 10000kr så känns det bara dumsnålt att köpa ett begagnat babyskydd. Det handlar ändå om vårt barns säkerhet.
Från Maxi-Cosi



Vi köpte även ett isofix från Maxi-Cosi

Kommentarer
Postat av: Knasigt!?

Overall mitt i sommaren?

2012-04-27 @ 21:22:22
Postat av: Annie

Jag kommer ihåg att jag frös ganska många sommarkvällar förra sommaren, det är inte precis varmt när man är på väg hem från en grillning hemma hos någon..

2012-04-28 @ 20:47:01
URL: http://hemmahosannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0