Typiskt!

Satte mig ner vid datorn för jag kände verkligen för att blogga något. Har en del bilder i mobilen som jag vill visa, så jag kopplade upp mobilen till datorn med bluetooth. Och som vanligt är det något klydd... Mobilen för över bilderna med 1 K/sekund. Jääättelångsamt!
Kommer troligtvis inte blogga de bilderna idag...

Men jag har ju en del att blogga om; har börjat sälja Tupperware så jag tänkte dela med mig av några recept. Har ju även hunnit ha en Babyshower för Fanny. Har lite bilder på kakorna som jag och Mattias bakade, har även bild på blöjtårtan jag gjorde. Vi får väl se om jag blir färdig till att visa er..

Men nu blir det film och mys med min älskling!


Väldigt charmig bild på mig och Mattias från förra sommaren när vi va på Öland.
Bilden är tagen längst upp i den södra fyren. Det var väldigt blåsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0